Friday, February 11, 2011

sorang budak india..

Kita tinggalkan dulu cerita budak yang berjaya 'menarik' kawan-kawannya itu .. ( macam cerita indon.. panjang episodnya.. huhuhu )

ada cerita lain..

Perjalanan dari PJ ke Kota Bharu semalam..adalah perjalanan yang biasa2 saje..kelajuan 80km-100km/jam..kerap juga jadi 40Km/jam bila membuntuti lori. kadangkala sedikit berlumba dengan kereta atau lori. Kita overtake dia. Dia overtake kita. Dan perkara itu berulang2. ha ha ha..'komunikasi' tanpa suara yang boleh elakkan mengantuk. Tapi gaya 'komunikasi' ini jangan melampau..hingga susahkan orang-orang lain atau membahayakan diri sendiri. jika kelihatan 'komunikasi' ini boleh menggelapkan masa depan. Berundurlah dari gelanggang itu.. biarlah mereka ber'komunikasi' sendiri atau memilih teman 'komunikasi' yang lain. :). Tidak rugi apa pun..

Ops ! ini macam ad cubaan lari dari tajuk ni..heheheeh..

sudah 2 jam perjalanan. si su di sebelah..tiba-tiba senyap. mmmm.. tido la tu. lebih baik dia tido drpd dia berusaha untuk bercakap. tapi.. pilihan perkataannya sudah tidak tepat. contoh.. di depan kami ada sebuah MPV, cantik birunya. 'eeeeee... cantik laa biru tu.. cantik lagi dari biru yang saya sayang' ha hahahaha... pecah gelak di situ. Dia sayang biru ? apa kaitan biru dengan dia ? adakah biru juga menyayanginya ? adakah dia perasan dan hanya bertepuk sebelah tangan ? atau..memang mereka ada hubungan ? ha ha hahahah..

Eh ! ini cubaan lari dari tajuk lagi... heeee.. xpe la ye.. dah nak p meeting ni..bersambunggggg...

No comments:

Post a Comment